Cia Artenea

Desde 2011 l’Associació Artenea te la seva pròpia companyia de dansa. Una companyia formada per ballarines i ballarins amb diversitat funcional i on el principal objectiu es el de trencar barreres socials a través de l’art per donar una visió diferent a la societat sobre el col.lectiu de la discapacitat

No sabriem definir exactament quin és l’estíl de la Companyia… Dansa Contemporània, Dansa Moderna, Dansa Lliure, Dansa Expressionista o abstracta… No ho sabem, es totes i ninguna a la vegada; i es que les etiquetes no ens agraden. És per això que ens deixem fluir, creant un espai on poder sentir a través de l’autoexpressió corporal amb una gran sensibilitat vers la música. Els nostres ballarins i ballarines trenquen amb els models canonitzats del “cos ideal” per mostrar una realitat heterogènea en la que el moviment adquireix un enorme poder transgresor.

En les nostres obres fem confrontar al públic amb qüestions fonamentals de la condició humana (l’amor, l’espiritualitat, l’angoixa, la nostalgia, la mort, la vellesa…). Revivim l’esperit de la dansa, EXPRESSEM L’ÀNIMA EN LA DANSA.

Fitxa Tècnica

Direcció Artística: Susana Gómez

Assistent de Direcció: Marc Molina

Coreògrafs: Susana Gómez i Marc Molina

Ballarins: Aída Jiménez, Ainara Mundo, Alba Lafuerza, Alberto Ruesga, Laura Boada

Col.laboradora: Anna López

Difusió i Premsa: Lídia Soliva

Tècnic d’escena: Marc Molina

Tècnic de sò i Acustica Teatral: Guillem Reyes

Tècnic de Vestuari: Paulina Grzeszcyk

Coordinació i Gestió àrea de dansa: Susana Gómez

e-mail: cia.artenea@gmail.com

Telèfons: 655533384 / 650418820

Currículum

La Companyia de Dansa Artenea comta amb un repertori de peces artistiques creades integrament per els seus coreògrafs.

Obres que formen part del repertori d’Artenea Cia. de Dansa

• Metamorfosis III 2015 i 2014