Pintura

DIA: Dimarts / HORARI: De 17:00h. a 19:00h. / LLOC: Casal Congrés Indians

En aquest taller es dóna molta importancia al procés de creació; treballant l’equilibri psíquic-emocional. A través de la pintura, exterioritzem els sentiments, impresions, percepcions, etc.

També es treballa la part cognitiva que comporta aquest fet creatiu, mitjançant medis bidimensionals i tridimensio-nals. L’exposició final dels seus treballs, els ajuda a valorar el resultat del seu procés creatiu.

Dansa

DIES: Dijous / HORARI: De 17:00h. a 19:00h. / LLOC: C.Cívic Can Clariana Cultural

Es treballa tot allò relacionat amb el cos amb constant equilibri amb la ment, aprenent així tècniques de dansa, utilitzant activament la psicomotricitat, la veu, les activitats cognitives i la creativitat artística.

Desde 2011 l’Associació Artenea te la seva pròpia companyia de dansa. Una companyia formada per ballarines i ballarins amb diversitat funcional on el principal objectiu es el de trencar barreres socials a través de l’art.

La Companyia de Dansa Artenea representa diferents peçes al llarg del any. Revivim l’esperit de la dansa, expressem l’ànima en la dansa.

Meditació amb Bols de Quarz i Tibetans

DIA: Divendres / HORARI: De 17:00h. a 19:00h. / LLOC: Casal Congrés Indians

La pràctica continuada de la meditació porta a una vida de

benestar emocional

, i per tant, millora la salut física i mental de les persones, augmentant la creativitat, la concentració i la capacitat d’acció.

Es realitzen diferents tècniques de meditació i sessions de “Bol-Teràpia” que afavoreixen la relaxació, alliberant tensions i el consum excessiu d’energia.

Teràpia del Color

SESSIONS A CONVENIR / TELÈFON: 65505330384 (Susana)

L’Associació compta amb professionals avalats per Aura-Soma® Academy i l’Acadèmia Internacional d’Art i Ciència de les Tecnologies del Color (AS I ACT). Una teràpia basada en el llenguatge del color, no intrusiva i auto-selectiva.

El Sistema d’Aura-Soma® ajuda en el procés d’individuació i autorealització, a restaurar, revitalitzar i reequilibrar tots els nivells de l’ÉSSER per reconèixer i comprendre la nostra pròpia naturalesa essencial.