SOBRE LES DONACIONS

Totes les donacions que facis al llarg de l’any són deduïbles fins a un 75% en la teva pròxima declaració de renda.

Associació Art-Teràpia Artenea forma part de les entitats regulades per l’article 16 de la Llei 49/2002, de 23 de desembre, de «règim fiscal de les entitats sense fins lucratius i dels incentius fiscals al mecenatge» i per tant, les donacions fetes es poden beneficiar dels incentius fiscals establerts en els articles 19, 20 i 21 de l’esmentada llei.

Persones Jurídiques (IS)

•Pot deduir el 35% de l’total de la donació o el 40% quan en aquest exercici i en els dos anteriors s’hagi donat un import igual o superior a la mateixa entitat.
Amb el límit de el 10% de la base liquidable

Persones físiques (IRPF)

•Pots deduir el 75% dels primers 150 € + 30% d’la resta.

•Pots deduir el 75% dels primers 150 € + 35% d’la resta quan en aquest exercici i en els dos anteriors hagis donat un import igual o superior a la mateixa entitat.

VOLS FER UNA DONACIÓ?

Les  donacions a Associacions  són un dels mecanismes que facilita que les entitats sense ànim de lucre obtinguin finançament econòmic per a la posada en marxa dels seus programes o  i niciativas de desenvolupament.

Si vols col·laborar amb nosaltres econòmicament pots fer tu donació a estigui

número de compte 0081 1694 22 0001034513 Banc Sabadell

Si tens qualsevol consulta t’atendrem de dilluns a divendres al telèfon +34655533384

Aquí sota tens un formulari per si vols contactar amb nosaltres a través de correu electrònic:

Nom
Rellena este campo
Correu *
Por favor, introduce una dirección de correo electrónico válida.
Text
Rellena este campo